23 februarie 2010

Dragostea

Vama Veche
Dragostea



-"Mi-e dor de mare..Îmi place la mare că eşti curat tot timpul,Marea te spală.."
-"Şi eşti sărat nu?Te spala şi te săreaza!"
-"Tu ai fost vreodată la mare?"
-"Nu..da` am visat că am fost!Intr-o zi mi-a intrat nisip in ochi si-am plans toată ziua."
-"Şi când ai intrat în apa ti-a trecut."
-"Da..şi-am visat o casuta de paie pe plajă,in care o sa stau şi iarna si vara."
-"Şi mai e cineva in ea?"
-"Suntem numai noi doi,aa..şi Marea."
-"Pai şi nu intra apă în căsuţă când e furtuna?"
-"Nu..când e furtuna intram noi in apă şi ne plimbăm pe valuri"





Te sarut şi tremur ca un amărât
Buza ta de sus mă ocroteste


În ochii tai râde marea
În ochii tai e ninsoarea
În ochii tai este soare
În ochii tai este zarea


Nu e asa ca o să mă ajuţi să evadez?
Trupul meu este şoseaua ta spre infinit
Nu e aşa că o să mă ajuţi să mai visez?
Ochii mei te vor visa la nesfârşit.


În ochii tai sunt şi eu
Cu gura şi nasul de zmeu
În ochii tai este şoapta
Unei nopţi calde-ntr-a şaptea


Iartă-mă că am uitat cum să iubesc
Nici eu nu am ştiut asta vreodata
Au facut din mine un soldat care săruta strâmb
În schimb ochii tai sunt fără pată


În ochii tăi este vântul
Care mă poarta-n neştire
Către un loc fără gânduri
Către oraşul iubire
Către oraşul iubireee...



http://www.youtube.com/watch?v=oMBa58QYM7Y

Luchian Alexandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu